Η φιλοσοφία μας

MG_6150Η αγάπη μας για τα παιδιά και το γεγονός ότι τα πρώτα χρόνια τους είναι τα πιο θεμελιακά για τη μετέπειτα ψυχοκοινωνική τους εξέλιξη μας ώθησε στην ίδρυση του « ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ », ενός πρότυπου Βρεφονηπιακού Σταθμού – Νηπιαγωγείου – Δημοτικού Σχολείου.

Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες η ηλικία του ανθρώπου από 0 έως 6 ετών είναι καθοριστική για την μετέπειτα πορεία του. Η εξέλιξη που επιτελείται στη φάση αυτή, στη νοητική, συναισθηματική, κοινωνική και κινητική ανάπτυξη αποτελεί τη βάση για όλη την υπόλοιπη ζωή του. Το Σχολείο μας αντιμετωπίζει την προσχολική εκπαίδευση όχι απλώς ως φύλαξη του νηπίου, αλλά ως τη βάση πάνω στην οποία στηρίζεται η πνευματική του συγκρότηση, η ακαδημαϊκή του εξέλιξη, η συναισθηματική του ισορροπία και η διαμόρφωση του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του που θα το συνοδεύουν σε όλη του τη ζωή.

Υπό το πνεύμα του παιχνιδιού και της διασκέδασης μεταλαμπαδεύουμε τις πρώτες εκείνες γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτελέσουν τις βάσεις για μια άρτια ψυχοσωματική και πνευματική ανάπτυξη.

 

 

Η φιλοσοφία μας για τον Βρεφονηπιακό Σταθμό – Νηπιαγωγείο είναι:

 

ΜΑΘΑΙΝΩ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΝΤΑΣ – ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ”

  

 

Στα πλαίσια των άμεσων επιδιώξεών μας είναι η αναγνώριση και ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων, κλίσεων και δεξιοτήτων του κάθε παιδιού. Δεδομένου ότι η σχολική ομάδα αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, στις απαιτήσεις της οποίας θα κληθεί να ανταποκριθεί αργότερα, στοχεύουμε να το εντάξουμε ομαλά και αποτελεσματικά μέσα σ’ αυτή. Με την παροχή των κατάλληλων ερεθισμάτων επιτυγχάνουμε την ψυχική, κινητική και πνευματική ανάπτυξή του, αβίαστα και αρμονικά, ενώ εντοπίζονται άμεσα και αντιμετωπίζονται ριζικά τυχόν συμπεριφοριστικές, μαθησιακές, αναπτυξιακές και ψυχολογικές δυσκολίες.

Η επιλογή ενός σχολείου είναι μια απόφαση την οποία οι γονείς πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά και υπεύθυνα συνυπολογίζοντας πολλά κριτήρια που στοχεύουν :

  • στην ομαλή ένταξη του παιδιού στην πρώτη οργανωμένη κοινωνική ομάδα που συναντά μετά την οικογένεια

  • στη γνωστική, γλωσσική, κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη όλων των παιδιών

  • στην εισαγωγή του στον κόσμο της μάθησης μέσα από τη βιωματική γνώση

  • στην ανάπτυξη φαντασίας, δημιουργικότητας και την καλλιέργεια δεξιοτήτων

Μέσα στο ζεστό και φιλικό μας περιβάλλον αγκαλιάζουμε με περισσή στοργή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλα τα παιδιά μας, με απώτερο στόχο να τους παράσχουμε όλα εκείνα τα απαραίτητα ερείσματα που θα τα καταστήσουν ικανά για μια ενεργό συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Με γνώμονα την πολυπλοκότητα της παιδικής αντίληψης και προσωπικότητας, που γεννά την πλήξη μπροστά σε επαναλαμβανόμενες κοινές παραστάσεις, δημιουργήσαμε το μοντέλο διαπαιδαγώγησης “από αίθουσα σε αίθουσα”.

Με την διαδοχική αλλαγή αιθουσών κατά τη διάρκεια του ημερήσιου σχολικού προγράμματος, τα παιδιά μας καταπιάνονται με διαφορετικές ασχολίες, σε διαφορετικό κάθε φορά χώρο, κρατώντας έτσι αμείωτο το ενδιαφέρον τους και διατηρώντας την πνευματική τους εγρήγορση.

 

 

Η φιλοσοφία μας για το Δημοτικό Σχολείο είναι:

 

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΤΕΙΡΑ ΓΝΩΣΗ”

 

 

Η εφαρμογή της πρωτοποριακής μεθόδου προετοιμασίας του μαθήματος της επόμενης μέρας έφερε εκπληκτικά αποτελέσματα, αφού έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να αφομοιώνουν καλύτερα την ύλη των μαθημάτων τους, να αποκτούν περισσότερο ελεύθερο χρόνο και συνάμα αποφόρτισε τους γονείς από το άγχος του διαβάσματος και ελέγχου των παιδιών τους.